2010. márc. 15.

Updates

Mert mindenünk az angol. :P
A lényeg az, hogy a blogban vannak most újdonságok, frissítések. Egyrészt írtam egy kis bemutatkozó szmötyit magamról, amit még mindig kevésnek és felszínesnek találok, de mégiscsak valami, és egész jól mutat itt oldalt.
Másrészt felkerült egy számláló, ami számolja a különböző, blogon belüli kattintásokat (tehát nem látogató-, hanem kattszámláló), és emellett közvetlenül egy online látogató számláló, ami az adott pillanatban a blogon tartózkodó emberek számát mutatja meg.
Harmadrészt leszedtem a zenéket, mert a mixpod.com egy nagy rakás sz@r, viszont az előzetesek közé tettem újakat. Frissült a moziban megnézendő filmek listája is, és új név került a megfigyeltek listájába, pontosabban a líblingek és figyelemreméltó tehetségek közé.
Negyedrészt csatlakoztam a BFK-hoz, azaz az Adliz által szervezett Blog Fan Klubhoz, és kitettem a táblájukat jobbra, alulra. Ezzel együtt jó sok más olyan emberke vagy dolog táblácskáját is, aminek a "fanja" vagyok, és ami így hirtelen eszembe jutott, és ugyanezzel a mozdulattal eltüntettem a "Megfigyelés alatt" lévőket. Gyakorlatilag most ők vannak kinn képek formájában. Logan Lermannak még nincs fanlistája (amit csodálok is, mert fiatal kora ellenére már most el kell ismerni, hogy szép gyerek, és nem mellesleg nagyon jó színész lesz belőle), úgyhogy csináltam egy kis képet csak úgy, és az oldalára linkeltem. Hát nem vagyok jó fej?
Ötödrészt csináltam egy kis idézetcsíkot a banner alá, amin minden héten más filmből való szöveg fog díszelegni. Jelenleg a Trójából Achilleusz szövege olvasható. Rá kattintva a film adatlapját lehet megnézni.
A legnagyobb újításom azonban (hatodrészt ^^) az, hogy elkezdtem egy tényleg lehetetlen projectet: összeírni az általam valaha végig látott filmeket összeírni. Elég nagy falat, és tényleg nem fogom tudni száz százalékosan visszaadni a megnézett filmeket, mert 18 év alatt összegyűlik pár, és mindre emlékezni maximum valami agyi stimuláció útján lehetne.
Na ennyi volna. Mostanában nem hiszem, hogy megyek moziba, de filmeket attól még nézek, úgyhogy majd igyekszem írni is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése