2009. dec. 10.

Várok és várok és várok... Ja, és még mindig várok.

Nem, ez most nem egy amatőr "kritika" lesz. Ez csak egy lelkendezős bekezdés arról a filmről, amiről tutira írni fogok ide, mivel körülbelül fél éve várom. Hogy miért, az nekem is rejtély, mivel akkor gyakorlatilag még semmi konkrétat nem lehetett tudni a dologról, csak annyit, hogy az alkotók olyan marketinget kerítettek neki, hogy még a vakok is várni kezdték. Én is beleestem a gödörbe, és most a sötétből nézegetek a film által adott remény áradó fénye felé, mert már csak EGY HÉT, és a moziban fogok ülni, zabálom az utolsó filléremből megvett pattogatott kukoricát, az adrenalinszintem az egekben lesz, de még mindig csak várok...
Még 24x7 óra + másfél, mivel amikor ezt írom, még csak fél hat van, a film meg hétkor kezdődik.
Ja, és melyik?
Hát az Avatar. *.*
Szerintem James Cameronnak hála már a fél világ (hozzám hasonlóan elvetemült fele) Avatar-lázban ég. Már most leírnám, hogy miről szól meg ilyenek, de ha valaki elég szemfüles, akkor észreveheti oldalt megcsillagozva a listán, rákattintva pedig még előzetest is nézhet.
Annyira, annyira várom, hogy az már beteges. Még betegesebb, hogy nem tudom, miért.
Színész felhozatal(Sam Worthington): pipa.
Látvány: pipa.
Sztori: pipa.
Film hosszúsága: extrapipa (160 percnél is hosszabb ^^).
Oké, de ezek más filmekben is megvoltak. Akkor most mi van?!
Félelmetes. Van valakinél dilibogyó? Oo

//Megjegyzés 1: Sam Worthington márciusi filmjének plakátjain miért kell állandóan vicsorognia? xD Perszeuszt játssza, oké, vadállat egy csöppet és istenivadék, ezt aláírom, de akkor is! :D Mondanom sem kell, hogy az a film is listás, csak a magyar premier dátuma még nem ismert. És kis háttérinformáció gyanánt azoknak, akik hozzám hasonlóan esetleg aggódtak amiatt, hogy az ifjú titán csak mint hörgő akcióhősként lesz ismert Hollywoodban, hát akkor megnyugodhatnak. Tavasszal egy romantikus drámája is lesz Keira Knightly-val, ha jól tudo,m és ha az IMDb nem hazudik.//

//Megjegyzés 2: Nemsokára ^jó site-szerkesztőhöz illőn Újholdas irománnyal jövök (lásd: ajánlott oldalak). ^^Pontosabban az Újholdassal meg egy csomó másik filmmel egyben, mert az utóbbi két hétben kb 20 filmet néztem meg, persze nem mind moziban. Most sok kicsi lesz egyben, többek közt a 2012, a Becstelen Brigantyk, a Közellenségek, a Fel, a Gamer, a Hasonmás meg ilyenek. Nem mind mostani film, de én most tudtam csak megnézni őket, és szólok pár szót mindegyikről valamit. Nem mindegyiket fogom dicsőíteni, mert volt csalódás köztük, pozitív-negatív egyaránt, dehát erről majd akkor később. //

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése