2009. dec. 14.

"Az Avatart látni kell..."

És ez még hír? xD
Tessék mindenkinek elolvasni, aki nem hisz benne. Gyerünk, gyerünk! (Különben már csak 70 óra, és moziban ülök. Hehehe.) Közben nyilvánosságra került 6(!) rövidebb videó a filmből és egy négy perces videó az Avatar hivatalos YoutubeChannel-en, ahol kommentálják és bemutatják a Pandora bolygót. Nekem tetszett, azt vártam, hogy lelő majd egy csomó poént, de nem, igazából csak még jobban felcsigázott - már ha lehet ezt fokozni.
***
Ezen felül pedig végre az indavideón olyat találtam, hogy húha. A youtube-ról leszedték gyorsan, remélem ez hosszabb életű lesz. Ez is egy olyan film lesz, amit csak március környékén láthat szegény világunk, de azért lessük meg a videót... Már szóltam róla Sam Worthington és az Avatar-mániám kapcsán. A Titánok Harcáról van szól. *sóhaj* Íme tehát a hosszú előzetes, amit már annyira vártam. Kérdés, hogy ha már most van egy ilyen hosszú, akkor még mennyit fognak kidobni tavaszig? Én jó sokra tippelek, kábé T4 mennyiségűre.
***
Amúgy elkezdtem nézni az "Engedj be!" című nagyratartott filmet, és eddig nem igazán tetszik. Őszintén szólva unalmas és idegesítő a svéd vagy nem is tudom milyen nyelv. Ma este talán befejezem. Talán nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése