2009. dec. 16.

"Ettől elkékülsz..."

Újabb magyar kritika látott napvilágot az Avatarral kapcsolatban, és itt is csak dicsőítik, szóval lehet, hogy a lelkesedésem nem alaptalan, ha már azok is visszaszívják a dolgokat, akik látatlanban véres szájjal hörögtek, hogy megint egy dilis amcsi film. Persze vannak, akiknek nem jött be. Megesik. Én még nem láttam, majd holnap. Nem vagyok ugyan híres-neves kritikus, még csak hivatalos blogoló sem, de majd magamnak és nektek, pár hívem, azért lejegyzem az élményt. xD
Ezen kívül hír még számomra, hogy ma kihirdették a Golden Globe jelöltjeit. "Meglepő" módon az Avatar szerepel a legjobb dráma kategóriájában, a legjobb Score és a legjobb betétdal kategóriában, és James Cameron is jelölve van, mint legjobb rendező.
Örülök még a Becstelen Brigantyknak is, a District9 forgatókönyv- és Robert Downey Jr. (Sherlock Holmes miatti) jelölésének. Drukkolok mindenkinek, igaz, csak január 17-én lesz eredmény.

//Megjegyzés: még mindig nem volt lelki erőm végignézni az Engedj be! című filmet... Helyette megnéztem az Utolsó ház balra címűt. Na hát az jó volt. Nem kicsit. Nagyon.//

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése