2010. aug. 18.

Pár előzetes...

Múltkor hoztam pár trailert, amivel felvezettem a nyarat és az őszt. Hát most hozok még párat, de nem csak az idei évben csábítom az embereket moziba, hanem már 2011-es mozielőzetest is mutatok. Igen, ahogy a régebbi bejegyzésben, itt is szerepel olyan, ami az oldalmenün is megtekinthető egy kattintás után, sőt, új kis modult csináltam, amiben a jövőre nagggyon várós filmekre kattinthat az ember, de én azt AKAROM, hogy ezeket most mindenki lássa magyar felirattal. xD (És köszönjük, ComiCon.)
Szóval...













Beastly - A szép szörnyeteg: Kedvenc hercegnős Disney történetem, a Szépség és a Szörnyeteg amerikaiasítva, frissen, ropogósan. Az egyetlen problémám a hölgy főszereplővel van, aki Zac Efronnal szemben nem jó színész, legalábbis szerintem, de ez csak személyeskedés. A főszereplő srácot még életemben nem láttam, de igazából nem is zavar, mert jónak tűnik. A történet adott, úgy hiszem, a vége is, de ki tudja? Talán az álomgyár bedob valami extrát. Romantika és izgalom, tanulság és mese. Éljen.
TRON-Legacy: Garrett Hedlund. Szeressük. Fiatal, de jó színész, és eddig mégsem volt eleget foglalkoztatva (szerintem). Jeff Bridges? Mostanában szereti az ilyen kis felszínes meséket, de még ezekben is sziporkázik. A történet annyiból áll, hogy a Garrett apját játszó Jeff a saját játékában ragad. Hűűű, de gagyi! - kiálthatunk fel, és igen, tény, hogy kicsit az. De nézzük csak meg azt az előzetest, és képzeljük el három dimenzióban, isteni (elektronikus, lüktető) zenével. Megéri azt az 1200 forintot szerintem...
Thor: Emlékszünk még a Vasember 2 végén lévő kis felcsigázó jelenetre? Én felüvöltöttem a moziban, mikor megláttam a fegyvert, egyszerre azzal, akivel néztük a filmet, mert meg voltunk róla győződve, hogy az Deadpool (*___*) kardja. xD Tévedtünk. Az bizony Thor istenség pörölye volt, akit az a fickó testesít meg, aki a Star Trek feldolgozásában csupán percig villogtathatta meg csini pofiját Kirk apjaként, de most már képregényhősként villoghat. Reméljük nem csak a bicepsze, hanem a szemünk is kidülled majd a film közben. (még nincs feliratos előzetes)
Super8: Hogy miről szól? Hát ez rejtély... Még cast sincs, semmit sem lehet tudni, de a szemfülesek már ki is elemezték, és találtak pár érdekességet. Például egy kisgyerek arcát a vége felé felvillanni, valamint egy feliratot kibetűzni, ami azt mondja: 'the scariest thing i ever saw', azaz a legfélelmetesebb dolog, amit valaha láttam. Ha valaki ide kattint, érdekes dolgot találhat. Alaposan rátesznek a reklámra már most, he? Sokak szerint a film amúgy Chuck Norrisról fog szólni. Lehet.
Buried: Ryan Reynolds... Nem is nagyon kell többet mondanom. Ha valakinek sikerül összeszednie három olyan filmjét, ami nem volt jó, akkor részletezem, hogy ezt miért is kell megnézni. Na jó, amúgy is részletezem. 1: Ryan Reynolds. *-* De ezt már mondtam. 2: A sztori. Érdekes. Adott egy beszállító, aki egyszer csak a föld alatt találja magát mindösszesen egy mobil és egy öngyújtó társaságában, úgy, hogy fogalma sincs, hol van eltemetve, vagy hogy miért. A levegő pedig csak fogy, és fogy... 3: Ryan Reynolds. Vagy... ezt már mondtam? (ehhez sincs még felirat)
The Debt: Sam Worthington. Nem is nagyon kell többet mondanom. Ha valakinek sikerül... Na jó, abbahagytam és őszinte leszek. Simán rettenetesen jó színésznek tartom, és ez a "régen ügynökök voltunk, csináltunk valami csúnya dolgot, most pedig felhánytorgatják, jaj nekünk"-téma is érdekes. Akkor meg miért ne néznénk meg a filmet? (ehhez sincs még felirat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése