2010. jún. 26.

Dííj *-*

Höh, hát, kaptam egy ilyet, amit nagyon szépen köszönök Carsonnak. :D Némi kötelezettséggel jár, többek közt 7 embernek tovább kell adnom, úgyhogy most töröm a fejem, de addig is:
És most írnom kell hét dolgot magamról. Nem tudom, ki találta ki ezt, de biztos szereti a számmisztikát. :D És ha már filmes a blog, akkor filmes dolgokat is írok. :P
1: A jövőben filmekkel szeretnék foglalkozni, mégpedig "nagy filmekkel", szóval nem ilyen Barátok közt-szintűvel. Akármit. Írni, forgatni, rendezni, ...
2: Egy csomószor elképzelem a könyveket, amiket olvasok, filmként. Az egyik szórakozásom, így szoktam például elaludni is. xD Az olvasott könyv pereg a szemem előtt filmként.
3: Ki nem állom az anime-ot és a mangát. Bocs.
4: Mivel annyi zsír akciójelenetet láttam már, elhatároztam, hogy hamarosan valami olyan sport után nézek, ami kemény. Ez alatt a küzdősportokat, extrém sportokat értem. Ja és akár kaszkadőr is lennék, ha meglenne hozzá a fizikumom. xDD De... hát az nincs. És akkor nem mondtam még semmit.
5: Ha sook-soook pénzem lesz, akkor felébredek akkor veszek egy lakókocsit, és elindulok a nagyvilágba, és csinálnék valami kis videóblogot, hátha bekerülök a Fókuszba, vagy a Magellánba. (x'DDDD)
6: Sok színészt/színésznőt vernék meg, de nagyon. Többek közt Kristen Stewartot, amiért képtelen színészkedni. Mármint normálisan. Szájat tátani, és kétségbeesetten pislogni, esetlen totálisan jelentéktelennek tűnni bárki tud.
7: Annak ellenére, hogy imádom a filmeket, a filmzenéket, egyetlen olyan színész/színésznő sincs, akit ha meglátnék, sikítva magam alá pisilek.

És asszem ennyi. A többieknek, akiknek adom a díjat, le fogom írni a nevét ide hamarosan. ^^

3 megjegyzés:

  1. 1. dejóóó lenne *-* én iiiiiiiss :D
    2. ugyanígy vagyok vele én is. :P
    3. tökéletesen egyetértek. utálóóóóóm mindkettőt :S
    4. én is hányszor akartam már... remélem lehet ezeket idősen is elkezdeni, mert akkor biztos lesz rá keret. :D
    5. veled mehetek? *-* xD
    6. na igen... :D
    7. én is. akármennyire is imádok valakit, nem tudnék úgy csinálni, mint a sok RobPattz és egyéb Twilight-fanatikus... :/

    VálaszTörlés
  2. 1: Majd beveszlek a produkciós cégembe. xD
    2: Nosza. Melyikkel kezdjük? 8D (Amúgy olvasom a True Bloodot, de a sorozatot képtelen vagyok nézni. xD A könyv viszont tök jó.)
    3: Akkor alapítsunk EllenFanKlubot jeeeeeeee!!!
    4: Vedd úgy, hogy ki vagy hívva. xD
    5: *nagy ünnepélyesen:* Velem. Ha tudsz főzni. Különben éhen halunk. xD
    6: ... A négyes pontot rajta alkalmazzuk.
    7: Pedig James biztos értékelné. xD Vagy Ryan. *_* Vagy Sam. *_*

    VálaszTörlés
  3. 1. dejóóó, köszönöm xD
    2. hát kár, én már a 3. évadot bámulom *-* bár szerintem nem olyan jó, mint az előző... :/ vagyis még nem tudom. xD
    3. alapítsunk xD
    4. ajjajjj :S
    5. hááááát. xD néhány dolgot xD de majd megtanulok. xD legfeljebb veszünk konzervkaját. xD
    6. hehe :D ez a 4-es pont nélkül is menni fog xD
    7. aham *-* vagy az is lehet, hogy nem és sírva rohannának el xD

    VálaszTörlés