2010. jún. 1.

Cserebere és Trailer-rakás

Csak egy szösszenetnyi információ.
Nem vagyok elégedett a látogatottsággal. xD Az emberek nem ismerik a blogot, csak nagyon kevesen, nekik viszont állítólag tetszik. Ezért aztán, hogy jobbá tegyem a világot, csere-akcióba kezdek, és olyan lapokkal cserélgetek (legalábbis megpróbálok, a blogok nem szoktak sűrűn elkelni), amiknek a témáját szeretem. Így többen megismerik a lapot, ismerkedhetek is meg ilyenek...
Úgyhogy a mai napon megkezdődik a marketing. :D

***


Ezen kívül hoztam egy rakatnyi előzetest, csak hogy lássuk, mikre is számíthatunk a nyáron. Tudom, kinn van egy csomó az oldalsávon is, de itt nagyobban meg lehet nézni, felirattal is.
Jó szórakozást!















Amit én nagyon várok, az a Splice és a Ga-Húl őrzői. ^^ Igen, kissé elüt egymástól a két film, de mindkettő nagyon ígéretes, na meg persze az Eredet is. Mondjuk az After.Life sem lesz rossz, csak az még ki tudja, mikor kerül nálunk mozikba, ha egyáltalán... És ha már blogger vagyok, akkor mesélek, hogy miért is pont ezeket akarom megnézni.
Splice: genetikai kísérlet, furcsa kis szörny, szokás szerint saját hibájukból tanulni nem tudó tudósok, igényes látvány (ahogy elnézem). Ennek tetejébe a kis Splice nem is egy olyan kis cuki csóka, mint pl E.T. Tény, hogy egy helyesebb színésszel még csábítóbb lenne a film (oké, sekélyes vagyok, és?), de Adrian Brody tehetséges, úgyhogy ez egy várós film.
Szupercsapat: gyermekkorom egyik nagy sorozatának moziváltozata. Nem állítom, hogy azt gyakran néztem, de azért akciódús film lesz ez is Bradley Cooperrel, Liam Neesonnal meg a District 9-ból megismert Sharlto Copley-vel. Az előzetesben elég gyengusnak tűnnek az effektek, de talán a humor majd kárpótol.
Eclipse: ó, hát melyik nőnemű fiatal hagyná ki a csillámló vámpír, Edward és buta szerelme, Bella romantikus történetének legizgalmasabb fejezetét? Meg hát mind weboldal szerkesztőnek mondhatjuk, hogy kötelességem is... Erről jut eszembe: mi van már Leptoppal?! SZERKESZTENEM KELL!
Eredet: nnna, ez a flm sok sok okkal szolgál, amiért meg kell néznem. Egy: a sztori. Írtó jó, szerintem nagyon ötletes, és kicsit mátrixos, igen, de attól még egyedi. Kettő: színészgárda. Leaonardo DiCaprio rég kinőttemagát a nyálas szerepekből, Cilian Murphy borzalmasan rideg tekintetét is régóta nem láttam, hiányzott már a ragadozószerűsége, meg Joseph Gordon-Lewitt is újra mozivásznon egy nem független filmben. Nolanról meg ne is beszéljünk. Annyit mondok, Sötét Lovag, akkor mindenki tudja, kiről van szó.
Ga-Húl őrzői: egy írtó édes, írtó látványos mese nagyon aranyos karakterekkel, ráadásul három dimenzióban. Muszáj megnézni, egyszerűen kötelező. Én Oscar-jelölést látok ebben már most.
Az utolsó léghajlító: oké, ez egy anime-ból készült film. Leszögezem, hogy utálom a keleti kultúra ezen megnyilvánulását, nem tudom megmondani, miért. Taszít az egész agresszív, nagyszemű banda, de a film szimpatikus. És Jackson Rathbone játszik benne (Twilight - Jasper Hale), szóval megint csak kötelező darab számomra... Meg hát a Dragon Ball-on is hatalmasakat röhögtem (kínomban).
After Life: egy lány, aki meghal, de él, és a korboncnok nem akarja eltemetni, viszont nem engedi, hogy az emberek közé menjen. Kicsit beteg sztori betegesen jól alakító színészekkel: Liam Neeson és nekem örökké Adams kislánynak megmaradó Christina Ricci.

Ennyi volna. Tavaly jóval nagyobb durranásokkal kápráztatot el Hollywood (Star Trek, Wolverine, T4, Transformers 3, hogy csak a látványos akciófilmeket említsem), de idén sem olyan rossz a felhozatal. Habár a Perzsia Hercege nem nyűgözött le túlságosan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése